torsdag 27. oktober 2011

Jeg liker å blogge

...fordi da får jeg gratis ting! Og nå skal jeg skrive noen ord om disse sakene jeg har mottatt. Har fått noen bilder som jeg kan bruke, men jeg velger å bruke mine egne da de passer bedre syns jeg :)

Hårbørsten Tangle Teezer:
Først å fremst må jeg si at jeg ble litt skuffet da jeg så jeg hadde fått den knæsjrosa varianten, men den har fått en fin plass i skapet på badet, siden badet vårt har grønne detaljer! Har kun brukt den en rask gang, men merker med en gang at den er flott mot hodebunnen. Kommer nok til å begynne å bruke kun denne fremover. Etter noen gangers bruk må jeg si at den er den beste børsten jeg har prøvd mot hodebunnen og jeg tror nesten jeg skal begynne å gre håret hver dag, MEN den er rar å hode i. Og igjen, den er veldig rosa.




Veskeholderen Clipa:
Den passer veldig bra rundt veskestroppen, og ser veldig enkel og ålreit ut. Har kun fått brukt den på jobb, men jeg tror det er her jeg kommer til å bruke den mest da det ser flottere ut med veska hengende unden pulten  i forhold til å ligge slengt på gulvet under pulten!




Parfymeflaska Travalo:
Søt liten ting, har helt over litt parfyme og skal teste å ha den i veska, se om jeg husker den :p Veldig lett og bruke, men etter noen dager å ha den i veska må jeg si at de få gangene den blir brukt er når jeg skal skyte til andre om at jeg får gratis ting. Altså, jeg tror denne er flottere på turer og reiser noe som jeg ikke gjør så ofte.





Håper jeg ikke ser ut som en reklamekanal, isåfall, DET GÅR GREIT! Det er så gøy med gratis ting. Tviler på at jeg kommer til å blogge så mye på en gang på lenge forresten, det her har bare tatt meg sånn 3 dager!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar